Program szkolenia obejmuje:
• rola rekrutacji i selekcji w zarządzaniu zasobami ludzkimi
• tworzenie i stosowanie narzędzi do doboru personelu
• dobór strategii rekrutacyjnej do metod zarządzania personelem
• rola i zadania menedżera w procesie rekrutacji i selekcji pracowników
• przygotowanie procesu rekrutacyjnego
• sporządzanie profilu wymagań wobec kandydata
• opis stanowisk w procesie rekrutacji
• dobór źródeł pozyskiwania kandydatów
• przygotowanie ogłoszenia rekrutacyjnego
• metody selekcji kandydatów
• modele prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej
• rozmowa rekrutacyjna - jak zwiększyć rzetelność pozyskiwanych informacji
• narzędzia pomocne w procesie rekrutacji: testy, ankiety, wywiady, próbki pracy, AC
• referencje - sprawdzamy wiarygodność
• aspekty prawne procesu rekrutacji
• sporządzenie raportu z charakterystykami kandydatów
• wybór kandydata
• wdrożenie pracownika jako zakończenie procesu rekrutacji
• ocena po okresie próbnym
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności uczestników w zakresie przeprowadzania rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy. Uczestnicy zapoznają się z zasadami, metodami i narzędziami stosowanymi podczas rekrutacji i selekcji.
Cena szkolenia obejmuje:
- materiały szkoleniowe
- certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności
- przerwa kawowa (możliwość cateringu)
- możliwość zarezerowania noclegu w hotelu
Program szkolenia może ulec zmianie w zależności od wymagań uczestników.