Adobe After Effects to jedno z najlepszych, profesjonalnych narzędzi przeznaczonych do tworzenia animacji oraz efektów specjalnych na potrzeby hollywoodzkich produkcji filmowych.
Program wyposażony jest w narzędzia, które w połączeniu z setkami efektów i pluginów, dają praktycznie nieograniczone możliwości, jeżeli chodzi o montaż, korektę, czy zastosowanie efektów specjalnych w video. Możliwości aplikacji w dużej mierze ogranicza wyobraźnia użytkownika.
After Effectsa można z powodzeniem wykorzystywać do tworzenia napisów, czołówek do programów, edycji materiałów greenscreen, poprawy kolorystyki wideo, usuwania wybranych elementów z obrazu, renderowania gotowych projektów, generowania cząsteczek i znacznie więcej. Kolejną zaletą edytora After Effects jest integracja z innymi produktami firmy Adobe w tym Illustrator, Photoshop, Premiere Pro, Encore, Flash, oraz firm trzecich jak chociażby aplikacji do tworzenia wizualizacji 3D - Cinema 4D.
Czas trwania kursu: 30h
Program kursu obejmuje:
- wprowadzenia do compositingu i cyfrowej obróbki obraz /podstawowych pojęć
- poznasz workflow AfterEffects
- pliki źródłowe/warstwy/kompozycje/pre-compose/ parenting
- animacje klatek kluczowych
- pracy z efektami i presetami animacji
- maski i kluczowanie
- wprowadzenia do przestrzeni 3D/pracy z kamerą i światłami
- pracy z tekstem w 2D i 3D/twórczego animowania pojawiania się i znikania tekstu
- generacji tła – twórczego wykorzystania gradientów i fraktali
- zaawansowanych efektów symulacji zjawisk fizycznych – CC Particle World
- Time Remapping
- wprowadzenia do komend skryptów/polecenie Wiggle
- eksportu animacji do różnych formatów
- integracji AfterEffects z Premiere i Encore
- właściwej organizacji pracy – workflow przy skomplikowanych projektach
- animacji dla zaawansowanych w dwóch i trzech wymiarach
- zaawansowanego kluczowanie green- i blueboxu przy użyciu efektu Keylight.
- twórczego wykorzystania efektów fraktalnych do generowania teł i efektów specjalnych
- Zaawansowanych efekty zjawisk fizycznych - CC Particle World.
- Time Remapping i zaawansowanego slow motion z zastosowaniem Pixel Analizera.
- Motion Tracking
- Pracy z obiektami wektorowymi – grafiką i tekstem, w dwóch i trzech wymiarach.
- Pracy z mapami bitowymi
- Wprowadzenia do pracy ze skryptami
- Finalnej post-produkcji i eksportu: motion blur i kąt sektora kamery