Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta

Cykl kształcenia

2 dni

Forma kształcenia

Stacjonarnie

 

 

Program kursu obejmuje:

  • wprowadzenie do psychologii społecznej
  • znaczenie nawiązania kontaktu i "pierwszego wrażenia"
  • korzyści jakie płyną z profesjonalnej obsługi klienta
  • znaczenie informacji w profesjonalnej obsłudze klienta
  • typologia klientów
  • obsługa klientów będących pod wpływem negatywnych emocji
  • znaczenie oczekiwań klientów

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności z zakresu obsługi klienta, a także dostarczenie wiedzy na temat typów klientów oraz sposobów radzenia sobie z klientami będącymi pod wpływem negatywnych emocji. Szkolenie ma na celu ukazanie jak ważna jak jest rola informacji podczas obsługi klienta oraz jak duże znaczenie mają ich oczekiwania.

Cena szkolenia obejmuje:

  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności
  • przerwa kawowa (opcjonalnie catering)
  • możliwość zarezerwowania noclegu w hotelu
  • Program szkolenia może ulec zmianie w zależności od wymagań uczestników.

Szkoły i kierunki

Zapraszamy do wstępnych zapisów na ten kierunek - w rekrutacji decyduje kolejność zgłoszeń a rezerwacja miejsca online jest darmowa. Wysyłając zgłoszenie nic nie tracisz a możesz wiele zyskać !

Ilość miejsc ograniczona!